בערך לפני שבועיים נחתה אצלי הקולקציה החדשה(והראשונה) של חברת Makeup geek, מי שלא מכירה חייבת לנסות את הצלליות שלהם. הצלליות שלהם רכות,פיגמנטיות וקלות לטשטוש אי  שם ברמה של צלליות של mac (לדעתי הן אפילו טובות יותר) אבל הבונוס העיקרי שלהן הוא העלות המגוחכת של בערך 22 שקל (5.99$) לצללית לעומת צלליות של mac שעולות 70 שקל, בשביל איכות טובה יותר..שווה להמתין עד שהמשלוח יגיע. (לאתר של makeup geek)

הקולקציה יצאה ב-27 לאוגוסט ואני את שלי הזמנתי באמצעות pre order, הזמנה שמתבצעת לפני ההשקה כדי לוודא שיהיה במלאי, מעין שמירה בצד מראש. הקולקציה כוללת פלטת צלליות(שעולה 37.99$) וחמישה פיגמנטים ויש אפשרות להזמין רק פיגמנט בודד,רק את הפלטה או שנתנו שתי אופציות להזמין כ"בנדל". האופציה הראשונה היא להזמין את חמשת הפיגמנטים ב- 33.99$(קחו בחשבון שפיגמנט בודד עולה 6.99$) והאופציה השנייה היא להזמין גם את הפלטה וגם את חמשת הפיגמנטים משמע את כל הקולקציה במחיר של 69.99$. בתוספת משלוח הכל עלה לי 82.41$.

הקולקציה מגיעה באריזה שונה משאר המוצרים של makeup geek.האריזה החיצונית היא בקופסאות ורודות ועליהן מצוייר קו המתאר של הנוף בוגאס ובאותיות בולטות רשום שם הקולקציה.  באופן אישי אני אוהבת גם את האריזה הרגילה אבל כדאי להם לאמץ משהו מהקולקציה הזו לקו הרגיל שלהם.

עכשיו האריזה הפנימית הייתה חצי אהבה וחצי אכזבה. הפלטה יפיפייה! גם היא מגיעה עם ציור של קו המתאר של הנוף של וגאס רק בזהב ורוד ולא בלבן. הגוון של הפלטה עצמה היא קרם ורדרד ועליו יש ציור של 4 סימני הקלפים ורשום בגדול את שם הפלטה. היא עשויה מקרטון ובפנים יש לה מראה גדולה והמשכיות של קרני האור שמצויירים על העטיפה החיצונית. היתרון הכי בולט באריזה היא שהיא מגנטית וניתן להוציא את הצלליות החוצה(למשל כשנוסעים ורוצים רק צללית אחת מתוך הפלטה- ניתן להוציא ולהכניס לפלטת Z). כאן הייתה אהבה.
האכזבה הגיעה בפיגמנטים. הם מגיעים באריזה הרגילה שלהם שהיא לא ממש מוצלחת. המיכל נמוך ורחב, מגיע בלי מסננת או מעצור כך שפותחים את הפיגמנט המון חומר נופל החוצה או נשאר על המכסה(פה בם צריכים לעשות שינוי גורף). גם מבזבז המון חומר וחבל וגם מבאס להשתמש בהם בגלל כמות הלכלוך שנוצרת. מאכזב! מה גם, שאם כבר הם הלכו על אריזות מבדילות לקולקציה אז עד הסוף.. יכלו לעצב את המכסה בצורה של ז'יטון או קובייה..צפיתי ליותר.


אני התלהבתי במיוחד מהפיגמנטים כשראיתי את הסרטון על הקולקציה ביוטיוב (ניתן לראות כאן)ולכן אתחיל דווקא איתם.
אז כמו שכבר ציינתי,הקולקציה כוללת 5 פיגמנטים במשקל של 1.4 גרם לאחד, 4 מתוכם חדשים דנדשים ואחד מהקו הקבוע אבל חשבו שילך טוב עם הקולקציה.
הפיגמנט הראשון הוא הקבוע וזהו הפיגמנט בגוון nightlife.והוא גוון חום טואפי עם מעט ניצנוץ כחול, הוא די שקוף כשמטשטשים אותו אבל רטוב הוא נראה הרבה יותר מוצלח. אני צריכה לשחק איתו יותר כדי להחליט אם אני אוהבת אותו ואם כן, כמה.
הסווץ' העליון יבש והתחתון רטוב.
הפיגמנט הבא מאוד דומה מבחינת הגוון וזהו poker face. הגוון שלו מאוד קרוב לקודמו רק עמוק יותר ובעל פיגמנט חזק יותר. הוא לא מטשטש לשקיפות והוא בעל גוון קצת יותר ברונזה מטואפ. אהבתי אותו גם על רטוב וגם על יבש ואני מאמינה שהוא יוכל להשתלב בכל כך הרבה מראות ושילובים שונים.
הסווץ' העליון יבש והתחתון רטוב.
הפיגמנט השלישי בגזרת הגוונים החומים הוא vegas lights. זהו גוון מאוד גליטרי(מלא נצנצים) והוא בעל גוון ברונזה חלודה עם תת גוון אדום מובהק והוא אחד האהובים עלי. לחורף הוא יכל להיות מדהים לתת פוש לעיניים ללילה. הוא מחזיר את האור מדהים בגלל כל הנצנוץ שיש בו. הוא קצת יותר גס מהאחרים אבל לא בצורה שהיא לא נעימה. הוא מדהים גם על רטוב וגם על יבש ואני ממליצה בחום.
הסווץ' העליון יבש והתחתון רטוב.
שני הפיגמנטים הבאים שונים לגמרי משלושת האחרונים מאחר והם לא בעלי גוון חום בתוכם.
הראשון הוא jackpot והוא גוון צהוב בהיר בעל שין זהוב, הוא בהיר אבל נותן מראה מאוד רך על העין. לדעתי הוא אחד הגוונים האלו שנראים טוב יותר רטובים מיבשים מכיוון שהוא מקבל חיזוק לצבע כשהוא רטוב. אישית אני חושבת שילך מדהים עם גווני חלודה ליצירת מראה חורפי/ סתווי.
הסווץ' העליון יבש והתחתון רטוב.
האחרון והאהוב עלי הוא liquid gold. הגוון הזה כשמו הוא- זהב נוזלי! הוא מזכיר מאוד את הפיגמנט old gold של mac רק גרוס הרבה יותר דק והוא הרבה יותר מטאלי. הגוון הוא בעל תת גוון ירוק ובנגיעה אחת מתקבל מראה של זהב עמוק. לא צריך ממנו הרבה מאחר והוא נותן טשטוש מאוד אחיד. לדעתי הוא היחיד שלא נראה טוב רטוב הוא נהיה מאוד גרגירי כשהוא רטוב(כנראה בגלל הגריסה הכל כך דקה שלו) אבל אני גם לא חושבת שהוא צריך להיות רטוב. בדרך כלל מרטיבים פיגמנט כדי להוציא ממנו כמה שיותר צבע במקרה הזה מקבלים את כל הצבע בנגיעה ראשונה. לדעתי לכל מי שאוהבת את old gold של mac הפיגמנט הזה הוא mast have! והוא הרבה יותר זול.
הסווץ' העליון יבש והתחתון רטוב.
ועכשיו לחלק המוצלח יותר והפרקטי יותר בקולקציה- THE PALETTE
הפלטה מכילה 6 צלליות בגודל מלא של 1.8 גרם. נכון שמחיר הפלטה יוצא יקר יותר משש צלליות בלי הפלטה אבל בדרך כלל שקונים פלטה מקבלים כמות קטנה יותר מכל צללית כי צריך להתחשב בעלות האריזה עצמה. גם הפלטה מכילה צללית אחת מהקו הקבוע שלהם וכל החמש האחרות הן חדשות לגמרי. שתיים מט וארבע שימריות(מתוכן אחת מהקו הקבוע).
זו המקו הקבוע היא bada bing והיא גוון חום שוקולד כהה עם נצנצים זהובים בפנים. מרבית הנצנצים לא מועברת אל העין וברובה היא נראית מט.
הצללית הבאה היא desert sands והיא צללית מט בעלת גוון חום עם תת גוון צהוב. היא מעולה לשקע העין וכדי לחמם את העין ולזה בדיוק היא נועדה כחלק מהפלטה.
הצללית השניה שהיא מט היא mirage והיא צללית בצבע קרם גם היא בעלת תת גוון צהוב. היא מעולה כהארה לעצם הגבה ולזווית הפנימית(בשבילי לא הייתה בהירה מספיק אבל הסתדרנו) והיא גם נראית נפלא כצבע לכל העפעף. היא מאוד נעימה במרקם שלה והיא קצת יותר בגימור סאטן מאשר לגמרי מט.
השלוש הבאות הן הצלליות שבשבילן הכי שווה לקנות את הפלטה ואני מקווה שימכרו אותן כחלק מהקו הרגיל בשלב כלשהו.
הצללית הראשונה היא casino והיא גוון זהב עם תת גוון צהוב. היא צללית מאוד חמה והיא נראית מדהים על העפעף היא מאוד פיגמנטים ומספיק מעט בשביל לקבל צבע מרשים.
הבאה היא sin city והיא צללית בעלת גוון משמש/אפרסק עם מראה זהוב ותת גוון כתום(אפשר להגיד שהיא זהב עם תת גוון כתום) היא לדעתי הכי יפה מהחבורה אבל לצערי צריך הרבה העמסה של צבע כדי לקבל את הגוון שרוצים. היא יוצאת ממש בהירה על העפעף וצריך הרבה חומר כדי שיראו אותה כמו שצריך.
האחרונה והחביבה ביותר היא roulette והיא נכנסת לגוונים האהובים עלי בצלליות והן גווני החלודה האדומה(אני אוהבת מאוד צלליות עם תת גוון אדום/כתום). היא פיגמנטית בטירוף והגוון שלה מדהים, מעין צבע חלודה אדמדם עם שין מעט מטאלי. אני צופה לה שימוש נרחב קצת יותר לתוך הימים הקרים.
כל הצלליות השימריות נראות טוב גם על יבש וגם על רטוב, אישית אני מעדיפה לעבוד עם צלליות על יבש...
הסווצ'ים לפי הסדר בפלטה, ללא פריימר ועל יבש.

הלוק שיצרתי נעשה עם כל הצלליות בפלטה. אם תרצו לראות מדריך תכתבו לי בתגובות ואצור מדריך בנפרד.
אני מאוד אהבתי את הקולקציה. בעיקר את החורפיות והחום שיש בגוונים.לדעתי מומלץ לכל מי שאוהבת צבעים חמים לרכוש לפחות את הפלטה אם לא את כל הקולקציה.

ללא פילטר.
המראה המלא.

עם פילטר.
ועד לפעם הבאה, 
בברכת שנה טוב ומוצלחת.
xoxo,
ED
*את הפוסט הזה עזרו לכתוב עגנון ונייקי השמנים שלא יכלו לסבול את זה שאני כותבת ולא מלטפת אותם.*
ודרך אגב,
אשמח אם תרשמו לניוזפיד של הבלוג ותעקבו אחרי באינטוש. :)