היי בנות..חזרתי אליכן הפעם עם עוד חברה חדשה מבית אנסטסיה בוורלי הילס(ובקרוב תגיע אלי עוד חברה.). גם הפעם הכנתי לכן מדריך מצולם עם הפלטה וסקירה מלאה כדי שמי מכן שתרצה תוכל להזמין אותה לפני שהיא בורחת לה מבוורלי הילס חזרה לאפריקה ולא יהיה ניתן להשיג אותה יותר.

אז כמו שאמרתי הגיעה אליי עוד חברה מבוורלי הילס והפעם אנחנו מדברים על הפלטה של Maya Mia.. למי שלא מכירה אותה, מדובר על אישיות יוטיוב מפורסמת בעלת כישרון איפור עצום ואני ממליצה בחום ללכת להכיר אותה וללמוד ממנה דרך סרטוני היוטיוב שלה(לערוץ שלה). האומנית המדוברת נבדלת משאר היוטיובריות גם בגלל הכישרון העצום שלה והיופי המיוחד שלה אבל בין היתר מהמוצא שלה באפריקה,טנזניה(רוב היוטיובריות המוכרות יותר הן או אוסטרליות או אמריקאיות).את הפלטה הפעם הזמנתי מהאתר הרשמי של אנסטסיה בוורלי הילס והיא עלתה 29$(ללא עלות המשלוח).

הפלטה עצמה, למי שעוקבת אחרי הסרטונים של מאיה מיה ביוטיוב, מאוד מזכירה אותה ואת הסגנון שלה.
מבחינה חיצונית הפלטה עצמה היא בדיוק באותו הגודל כמו הפלטה של אמרזי (לסקירה מלאה של פלטת אמרזי ומדריך איפור) וגם היא מכילה עשר צלליות קרמיות ופיגמנטיות בטירוף, מראה גדולה ועיצוב ייחודי. באופן אישי פחות אהבתי את האריזה החיצונית, לדעתי היא צעקנית מדי וילדותית מדי אבל היא מאוד מאפיינת את מאיה מיה עם הדפס הזברה והצבעים.כמובן שגם היא, כמו קודמתה הגיעה עם מברשת דו צדדית(תוספת נחמדה שתמיד כיף לקבל).
Maya Mia palette by ABV
Maya Mia palette by ABV
משהו שמאוד אהבתי שהוסיפו לפלטה הזו הן כרטיסיות בהן יש הסבר וממש צעדים כדי להשיג מגוון של מראות מהפלטה בלבד. משהו שגרם לי לאהוב את הפלטה הזו עוד לפני שהתחלתי לשחק איתה(Play date?) והאמת אפילו גרמה לי להתאכזב מעט מהפלטה של אמרזי(אהובתי). מאחר ומאיה מיה היא יוטיוברית יש הרבה מדריכי איפור שלה גם בעזרת הפלטה בערוץ שלה מה שאין לאמרזי מאחר והיא לא יוטיוברית אלא אושיית אינסטגרם(נראה לי הרגשתי תא מוח מבצע קאמיקזי ברגע שרשמתי את המשפט הזה). בסך הכל יש חמש כרטיסיות עם לוקים שונים ומגוונים.
(אם תרצו אני מוכנה לצלם את הכרטיסיות באופן כזה שיהיה ניתן לעקוב אחריהן..במידה וכן תכתבו לי בתגובות).
הכרטיסיות מתוך הפלטה.
הכרטיסיות מתוך הפלטה.
אז אחרי המנה הראשונה בואו נעבור אל העיקרית-הצלליות.
אז כמו שציינתי הפלטה מגיעה עם 10 צלליות, ביניהן צלליות נטרליות וצלליות צבעוניות(הצבעוניות בפלטה הזו מורגשת יותר מבפלטת אמרזי) מתוכן 6 צלליות בגימור מט ורק 4 צלליות שימריות(את ונילה אני מחשיבה כמט מאחר והשימר שלה מאוד מיזערי ולא מורגש על העור עצמו). הפלטה אידיאלית לנסיעות מאחר ויש לה כל מה שצריך ליצור מראה מלא ואפילו מגוון של מראות מבלי לגשת לצלליות חיצוניות.
מה שכן, אני חייבת להודות שבהתחלה לא הייתי בטוחה שאני רוצה להזמין אותה מאחר ואני אוהבת בעיקר צלליות בעלות תת גוון חם(תת גוון אדום/כתום) והפלטה הזו היא בעיקר בעלת צבעים קרים(גוונים עם תת גוון אפור). מה גם, שבפלטה יש שלוש צלליות שיש גם בפלטה של אמרזי. הסיבה היחידה שרכשתי את הפלטה בכל זאת הוא הגוון הטורקיזי.
הצלליות
אז קודם כל נתחיל עם הצלליות שיש גם בפלטה השניה ואלו הן:
 * Vanilla שהוא גוון וניל עם מעט שימר שעל העור עצמו יוצא יותר מט. זו צללית אידיאלית להאיר את הזווית הפנימית של העין ואת עצם הגבה.
* Caramel שהוא גוון קרמל טהור. חום ביניים בעל תת גוון כתמתם מעט והוא אידיאלי כצבע לשקע העין.
*Glisten שהוא גוון מדהים ואני שמחה שיש לי אותו שוב מאחר שבפלטת אמרזי הוא כבר כמעט נעלם(שומש כאילו הוא יציל לי את החיים במקרה הצורך) וזהו גוון ורוד זהוב מה שנקרא rose gold.

שאר הצלליות הן צלליות חדשות ובשבילן שווה להשקיע את הכסף...
* הצללית הראשונה היא הצללית Gold Bar וזו צללית זהב בעלת גוון צהוב מובהק. מעל בסיס בהיר היא נראית צהובה זוהרת ומעל בסיס טבעי היא נראית זהב בהיר. מדהימה.
* הצללית הבאה היא הצללית Nude וזו הצללית שמתוך הפלטה הייתה הכי מאכזבת מבחינתי. היא כל כך בהירה שעל העור קאספר שלי פשוט לא ראו אותה(אפילו לא הצלחתי לגרום לזה שיראו אותה בסווץ' ). הצללית היא בעצם בעלת גוון ניוד ורדרד(יכל להתאים כהארה לכהות עור). אני קוויתי להשתמש בה כצבע מעבר לתוך עצם הגבה אבל יוצא שהיא משמשת אותי יותר לקיבוע הבסיס כשאני לא רוצה לעשות הרבה.
* הכהה בפלטה היא הצללית Deep Brown והיא צללית בעלת גוון קר. היא חום נוטה לאפור כהה והיא מתאימה מאוד למי שפחות אוהבת להשתמש בשחור. עדיין לא החלטתי כמה אני אוהבת אותה עליי אבל היא צללית מדהימה ואני מוכנה להקדיש לה אהבה עד שנמצא את עמק השווה.
* הצללית הבאה היא Sienna והיא כמו הגוון מרוקו מתוך פלטת האמרזי רק כהה יותר. זו היא צללית בעלת גוון חמרה עמוק, כאילו לקחו פפריקה ומרלו וערבבו ביחד. צבע מושלם לחורף הקרוב והוא צבע מעולה לחמם עין מעושנת ואפילו ליצור איתה עין מעושנת. IN LOVE!
* צללית המט האחרונה הייתה הפתעה בשבילי והיא Warm Taupe שלדעתי הוא גוון עדיין קר(חם יותר מטואפ אבל עדיין די אפרורי). הצללית הפתיעה אותי מאחר שחשבתי, כשהזמנתי את הפלטה, שהיא תהיה הרבה יותר אפורה אבל על העור היא מאוד מחמיאה(אפילו לי). היא מעולה כצללית לשקע העין.
שתי הצלליות הבאות הן הכוכבות של הפלטה:
* הראשונה היא הצללית Fresh Peach  וזו היא צללית בגוון אפרסק קורל שימרי, גוון מאוד רענן ומאוד קיצי. יראה מדהים כצבע לכל העפעף(בשילוב עם כרמל כמעבר וסיאנה בשקע-מתכוונת לנסות את זה בקרוב).
* השניה והאחרונה לפלטה זו היא הצללית שבגללה הפלטה נוספה לחברים שלי ואני מודה שאפילו חלמתי עליה בלילות עד שיכולתי לגעת בה והיא Aqua שכשמה היא גוון של מי ים. זהו גוון תכלת טורקיזי עם הרבה נצנוץ ואני מאוהבת בה בכל נשמתי. יש לי כבר בערך אלף רעיונות ואני צופה לה תוכלת חיים קצרה יחסית אצלי(מצטערת).

*מצטערת שהסווצ'ים גרועים מבטיחה שהפיגמנטציה טובה יותר עם מברשת! וכמו שניתן לראות את ניוד לא רואים עליי בכלל..זה לא חור בסווצ'ים.
הסווצ'ים לפי הסדר בפלטה, ללא פריימר וללא פלש.
ועכשיו שהכרנו את הפלטה ושבענו מהמנה העיקרית- נעבור לקינוח...
יצרתי לכן מראה איפור די מעושן ובולט. יכל להתאים לתקופה הקרה של החורף......

אז התחלתי עם הפיינפוט soft ochre מבית mac כבסיס לכל הצלליות שיבואו. שמתי אותו מקו הריסים עד לעצם הגבה. לאחר מכן לקחתי את Nude ושמתי אותו קצת מעל לשקע העין כדי שיהיה לי קל יותר לטשטש את הצבעים הכהים מאוחר יותר.

בעזרת מברשת פלאפית הנחתי את הצללית Caramel בשקע העין תוך שאני מטשטשת אותו למעלה לכיוון עצם הגבה(אישית לא פתחתי את הצבע יותר מדי).

לאחר מכן בעזרת מברשת טשטושים קטנה הנחתי את הצללית Warm Taupe בשליש החיצוני ובשליש הפנימי של העין ולאחר שהורדתי את שאריות הצבע מהמברשת טשטשתי לתוך שקע העין. דאגתי להשאיר את השליש האמצעי של העפעף כמה שיותר נקי מצבע.
בעזרת מברשת טשטושים קטנה יותר מהקודמת הרמתי מהצללית Deep Brown והנחתי ברבע החיצוני וברבע הפנימי של העין(ככה שעדיין יראו את הצללית שהנחנו לפניה) ואחרי שהורדתי את שאריות הצבע מהמברשת טשטשתי אותה גם כן לתוך שקע העין וביד ממש קלה טשטשתי ממש מעט לתוך הצללית Warm Taupe במטרה לקבל אפקט של דהיית הצבע מכהה לבהיר.
לקחתי את העיפרון ג'מבו של nyx בגוון מילק(ניתן להשתמש בכל בסיס קרמי לבן, עפרון רגיל/מייקאפ) והנחתי בעזרת האצבע מעט במרכז העין(ב"חור" שהשארתי). שלב זה הוא לא חובה, אבל הוא יגרום לצללית הבאה להיות הרבה יותר רוויה ובולטת.
השלב הבא הוא זה שחלמתי עליו מהרגע שהזמנתי את הפלטה. בעזרת מברשת קטנה שטוחה ודחוסה הרמתי מהצללית Aqua והנחתי על הבסיס הלבן שבמרכז העפעף ע"י תפיחות(כדי לקבל רווית צבע כמה שיותר גבוהה). טשטשתי מעט ובעדינות את הגבולות שלה. בשלב הזה אם מרגישים צורך חוזרים ומוסיפים מהצבעים הקודמים שייתכן ואיבדו צבע מכל הטשטושים.
בשלב הזה ניתן לקחת מעט צללית כהה, אפילו את Deep Brown ולתחום את קו הריסים העליון.. אני דילגתי על שלב זה ועברתי ישר להארה. בעזרת Vanilla הארתי את עצם הגבה ובנדיבות את הזווית הפנימית של העין לתוך גשר האף. חשוב להאיר את הזווית הפנימית מאחר ושמנו מאוד קרוב לאיזור צללית כהה.
השלב הבא הוא לא חובה אבל אני הרגשתי צורך ובעזרת עפרון שחור תחמתי את קו המים התחתון והעליון(אני השתמשתי בעפרון la crayon khol בגוון noir של לנקום). ניתן לתחום גם עם כחול כהה לתוספת של צבע או עם חום כדי לתת מראה רך יותר.
השלב הבא הוא מסקרה והפעם החלטתי לגוון. השתמשתי במסקרה Lash Architect של לוריאל שהיא מסקרה שנותנת אפקט של ריסים מלאכותיות.
וזו התוצאה הסופית.....
בסוף הדבקתי גם ריסים...בצורה רחוקה ממושלמת(אני רק מתחילה בכל מה שמגיע לריסים). למראה חורפי יותר הוספתי אודם בגוון אוכמניות/יין. בתמונה האודם הוא Rebel של mac. כמובן שניתן ללכת על מראה פחות צעקני ולהתאים שפתיים טבעיות יותר.
באופן כללי אני לא רואה שהפלטה הזו תכנס לבסטיס שלי. מה שכן, יש בה כוכבים שהצדיקו את הרכישה שלה. מי מכן שאוהבת צבעים קרים יותר זו בדיוק הפלטה בשבילכן....
את כל הצלליות במראה שצילמתי ניתן להמיר בצלליות מחברה אחרת ובגוונים אחרים.

מקווה שאהבתן...
אם יש עוד מראות שאתן רוצות שאצלם לכן ועוד מוצרים שאסקור רק תרשמו לי בתגובות.
אשמח שתרשמו לניוז פיד של הבלוג....

אל תפסיקו להיות עצמכן..
xoxo,
ED.