היי בנות..מאחר והייתי חולה בחודש וקצת האחרונים החלטתי שלא יהיה נכון להעלות בסטיס לחודש אוקטובר מאחר ואת רובו בלתי במיטה מול שידורים חוזרים של CSI או בצילומים ולא מהסוג שדורשים איפור. לכן, כשראיתי את הסרטון של ונילה סקיי החלטתי שלמרות שאני לא מצלמת סרטונים ליוטיוב(לפחות לא כרגע) זה אחלה רעיון ואחלה תחליף כדי למלא קצת את החלל של החודש האחרון.
על הדרך אני מטייגת את כולכן..כל מי שעושה סרטונים ליוטיוב או כותבת בלוג ומתכוונת לאמץ אליה את הטאג אני אשמח שתטייגו אותי בפרסום שלו או תשימו לי קישור בתגובות. =)

אז השאלות היו באנגלית ותרגמתי אותן....
בואו נקפוץ פנימה..
***תופים***
1)כמה פעמים ביום את שותפת את הפנים?
ובכן...זו שאלה מסובכת. קודם כל, אני בד"כ לא ממש סופרת ועוקבת. שנית, בימים שאני מאופרת אני לא שותפת את הפנים חוץ מהמובן מאליו לפני שאני מתאפרת ואחרי שאני מורידה את האיפור ולכן אני אלך על פעמיים ביום,בוקר וערב מכיוון שלא משנה מה קורה איתי אני שותפת לפחות פעמיים.

2)מה סוג העור שלך?
ובכן..לצערי יש לי עור שמן(אולי בגלל זה אני עושה דיאטה??חחח). יש לי עור שבקיץ הוא מאוד שמן ובחורף הוא יותר מעורב משמע איזור T שמן וכל השאר יבש. יש לי עור פנים רגיש ובעייתי שנוטה לפצעונים. אוף...

3)מה סבון הפנים הנוכחי שלך?
אז כאן יש לי בעצם שניים. יש לי סבון פנים שאני משתמשת בו בבוקר וסבון שאני משתמשת בו בערב.לבוקר, אני משתמשת בסופט קלינסר של ד"ר עור(אהובי ואפילו כיכב בבסטיס של חודש ספטמבר) שהוא לא בדיוק סבון אלא ג'ל מטהר לניקוי יסודי ועדין של עור הפנים ואני מאוד אוהבת את העובדה שהוא לא מייבש את העור ולכן אני משתמשת בו בבוקר כשחשוב לי שהעור לא יהיה מגורה למהלך שארית היום. לערב, אני אוהבת משהו שמנקה יותר לעומק והורג כל שארית של לכלוך שנתקע בנקבוביות ולכן אני משתמשת בניקוי פנים עם נגזרת פחם(שמטפל בין היתר בנזקים של העור) וזהו pure active של Garnier. הוא לא רק מנקה ממש טוב את הפנים אלא גם מייבש פצעונים ובאמת שאני רואה הבדל בכמות הפצעונים שיש לי מאז שהתחלתי להשתמש בו. חשוב שתדעו שהוא ממש מייבש את העור ולכן חייב להשתמש בקרם לחות לאחר השימוש בו.
4)האם את עושה פילינג?
האמת..לא בדיוק.

5)באיזו חברה את משתמשת?
יש לי עור מאוד רגיש ופילינג מהסוג הגרגירי גורם לי לסימנים ופצעים על הפנים ולכן מצאתי ממש במקרה את הקסם שנקרא ביוטי פלקס מבית מדינה מילנו. הביוטי פלקס הוא פד סיליקוני שעושה פילינג עדין לעור הפנים. אני משתמש בו בשילוב הסופט קלינסר בכל בוקר אחרי צחצוח השיניים. המוצר הזה הוא אהבה(גם הוא כיכב בבסטיס של חודש ספטמבר ) ולכן קניתי שניים. לצערי אנדריאה מילנו היא חברה שכבר לא קיימת אך עדיין אפשר למצוא קצת מוצרים שלה בסופר פארם ולכן ממליצה לבדוק.
6)האם יש לך נמשים?
כן..ממש מעט. ואני מאוהבת בהם!!!!

7)האם את משתמשת בקרם עיניים?
לא למרות שכנראה רצוי שכן..(אם יש לכן המלצות לקרם עיניים מוצלח אני אשמח שתכתבו לי). אבל קרם פנים כן, לא משנה מה אני הולכת לעשות במהלך היום. אני משתמשת בקרם פנים של לוריאל  Triple active anti-shine ואני ממליצה בחום. הוא זול,מתאים לכל סוגי העור, מייבש פצעונים במידה שיש ושולט על השומניות של הפנים.
8)האם היה לך או יש לך אקנה?
כן וכן ואוף ואוף. אומנם לא בדיוק אקנה אבל יש לי מעט פצעונים באיזור קו הלסת(פצעוני הורמונים) ולצערי בכל פעם שאני מצליחה להעלים אותם כמעט לגמרי קורה משהו והם חוזרים לחיי(הזוועה!!!)

9)האם השתמשת אי פעם בטיפול לאקנה?
לא משהו שמיועד ישירות לאקנה אלא מוצרים שמטפלים באופן כללי בפגעי עור.

10)באיזה מייקאפ את משתמשת?
אני משתמשת בכמה סוגים אבל האהוב עליי הוא הלוריאל True match (הגוון שלי הוא  R3-C3 rose beige). המייקאפ הזה הוא אהבה שלי. הוא המייקאפ היום יומי שלי למרות שאני הרבה פעמים משתמשת בו גם לשעות הערב. הוא בעל כיסוי בינוני שניתן לבנות למלא ואני אוהבת שאיך שהוא הוא מסתיר את הצלקות שלי והפצעונים שלי אבל רואים דרכו את הנמשים שלי ונקודות החן(איך??איך??) הוא מאוד קליל על הפנים ונראה מאוד טבעי. ממליצה בחום!!
11)האם את יודעת מה תת הגוון שלך?
האמת שלא ממש... אני נראית לי צהובה אבל מייקאפים עם תת גוון ורוד נראים עלי טוב יותר אז כנראה שיש לי תת גוון ורוד??

12)מה עם קונסילר?
ברור שכן!!! יש לי צלקות מפצעונים ויש לי פצעונים ויש לי שקיות שופינג מתחת לעיניים אז ברור שכן! אני משתמשת בקונסילר מתקן גוון של בובי בראון(בגוון light to medium bisque) בגוון סלמון גם על מקומות שנשארה מעין פיגמנטציה כחלחלה מפצעונים וגם על השקיות קניות שלי(מעליהן אני מאוחר יותר שמה גם קונסילר בהיר על מנהת להאיר את האיזור). לשאר הפנים אני משתמשת במייקאפ מוצק של חברת קרליין(בגוון 301) בצורה נקודתית מאוד רק על מנת לתת קצת יותר כיסוי מהמייקאפ הרגיל ואז מעל הכל אני מניחה את המייקאפ שלי.
13)האם ידעת שאת אמורה להחליף מסקרה כל שלושה חודשים?
כן,אבל....
יש לי אהבה למסקרות ואני שומרת מאוד על הנקיון שלהם(מחטאה עם אלכוהול 70% אחרי השימוש) ולכן כל עוד הוא עושה את העבודה ולא יבש אני לא באמת רואה את הצורך....

14)באיזו מסקרה את שתמשת?
המון סוגים אבל האהובים עליי הם הצמד המושלם...שניהם מבית לרואיל ואלו הם TELESCOPIC שהיא מסקרה מאריכה בשילוב של VOLUME MILLIONS שהיא מסקרה מעבה ומפרידה. ביחד הם נותנים מראה של ריסים ארוכות ומלאות ודי טבעיות. תשתמשו בצמד הזה לא תצטרכו להדביק ריסים.
15)ספורה או מאק?
ובכן מאחר ואין לנו ספורה בארץ(למה??????) אני אתייחס לשאלה כאל עממי או יוקרתי ובמקרה הזה אני אלך על עממי(הכוונה לחברות כמו מייבלין,לוריאל,קרליין וחברות הפארם הזולות יותר). אל תטעו, יש לי מוצרים שהם יוקרתיים..יש לי מאק ולנקום ואיב סאן לורן אבל אני מעדיפה את החברות הזולות יותר כמו לוריאל,מייבלין וכו'. אני אוהבת שכשאני משתמשת במוצרים אני לא מרגישה רע כי המוצר לא היה יקר מדי והכי חשוב שבד"כ האיכות לא יורדת מחברות יוקרתיות..הכל טוב עם שאנל ודיור אבל למה להוציא 300 שקל על מסקרה כשיש לך מסקרות מדהימות של לוריאל?(ידעתן שצריך להחליף מסקרה כל 3 חודשים??זה 100 ש"ח לחודש...).

16)האם יש לך כרטיס פרו במאק?
לא,לפחות לא כרגע. אולי בהמשך כשאתחיל לעבוד פול טיים כמאפרת. למרות שאני לא מתה על המוצרים של מאק(אני כרגע מציבה אבטחה ליד הדלת כדי למנוע לינץ' או סקילה).

17)מה את משתמשת להניח מייקאפ?
מברשת. תמיד! אני מאוד אוהבת את הגימור שמברשת נותנת כמו גם את החיסכון בזמן. האהובה עליי היא מברשת של פזישנס פורמולה וזאת היא Airbrushing kabuki brush(ניתן להזמין דרך iherb). המברשת הזו נועדה לתת מראה של אירבראש למייקאפ והיא פשוט מדהימה! המברשת השניה האהובה עליי היא לקונסילר וזו היא מברשת של ביוטיקר(כן כן) והיא Deluxe flat bronzer.
18)האם את משתמשת בפריימר?
כן! אני משתמשת בשני סוגים. האחד הוא הלומי מג'יק של לוריאל שנועד לתת ברק לפנים ובד"כ אני או מערבבת אותו עם המייקאפ כמו בדאבל וור או הקולרוסטיי, או שאני מניחה אותו רק מעל עצמות הלחיים לתת הרמה פיקטיבית לפנים. השני הוא האהוב עליי וזהו הפריימר La base של לנקום. הפריימר הזה פשוט מדהים הוא גם נותן מעין ליפטינג לפנים, גם ממלא קימטוטים וגם ממלא נקבוביות. הוא על בסיס סיליקוני ולכן נותן מראה מאוד חלק לפנים תוך שהוא מאריך את חיי האיפור. החיסרון היחיד שלו הוא מחירו הרי הוא בכל זאת של לנקום.
19)האם את משתמשת בפריימר לעיניים?
ברור, מי רוצה להסתובב עם קמטים בצלליות ופס מסקרה בשקע העין?
בד"כ אני משתמשת בצלליות קרם עמידות כמו המייבלין טאטו או הפיינטפוטים של מאק(מעדיפה את הפיינטפוטים) אבל לפעמים אני משתמשת בפריימר רגיל(שקוף), בד"כ כשאני שמה צלליות אבקה כמו פיגמנטים או נצנצים מאחר ופריימר רגיל הוא בד"כ דביק יותר מצללית קרם(ולוקח לו יותר זמן להתקבע מצללית קרם). במקרה כזה אני פונה לפריימר של the balm והוא Put a lid on it אותו הזמנתי דרך האתר feeluniquel.
20)מה הצללית האהובה עלייך?
ובכן, זה החלק הכי קשה..הדבר שאני הכי אוהבת באיפור הוא צלליות ולשחק עם צלליות. יש לי כל כך הרבה ומגוון כל כך רחב. בסוף החלטתי ללכת לצללית שמצליחה לשנות צלליות אחרות. הצללית הזו היא של החברה thebodyneeds (באופן כללי כדאי לבדוק את האתר..בקרוב אני אעלה פוסט מסודר)והיא הצללית fairy wings. ברמת העקרון הצללית הזו היא פיגמנט דחוס וניתן להזמין אותה גם כאבקה. היא צללית שמפניה בעלת ברק אולטרה מדהים. בזווית אחת היא נותנת ברק כחול ובזווית אחרת היא נותנת ברק סגול. הסיבה שאני אוהבת אותה כל כך היא שגם לבד היא מדהימה אבל מעל צלליות אחרות היא נותנת להם קיק אולטרה מדהים(מעל זהב,מעל כחול,מעל סגול הכי אוהבת אותה).
21)האם את משתמשת בעפרון או איליינר?
ובכן..עפרון הוא סוג של איליינר פשוט מחומר אחר. אני משתמשת גם בג'ל,גם בטוש נוזלי וגם בעפרון..זה תלוי בתוצאה הסופית שאני מחפשת ובמיקום.
22)באיזו תדירות את דוקרת את עצמך בעין עם עפרון עיניים?
זה נשמע כאילו רוצים לדעת אם יש לי עין מזכוכית..אז לא! אני ממש לעתים רחוקות דוקרת את עצמי בעין עם עפרון עיניים.

23)מה את חושבת על שימוש בפיגמנטים?
לגמרי בעד! יש לי בשפע והם משדרגים הופעה מסתם יום יום לוואו. ממליצה בחום. אני מאוד אוהבת את הפיגמנטים של makeupgeek ואת הפיגמנטים של thebodyneeds שדרכם אני גם מזמינה דוגמיות של פיגמנטים של מאק(ממליצה להרשם לניוזפיד של הבלוג ככה תדעו כשיעלה פוסט סקירה על האתר).
24)האם את משתמשת באיפור מינרלי?
אני די בטוחה שכן אבל אם כן זה לא בגלל שהוא מינרלי.

25)האם את רוכשת איפרו דרך ebay?
משתדלת שלא אלא אם כן יש תעודת אמינות אבל בד"כ לא. לא חסר אתרים מהיימנים שעושים משלוחים לארץ ועדיף להזמין דרכם(אם תרצו מדריך מסודר רק תגידו).

26)האם את אוהבת איפור מהפארמים?
כבר אמרתי שכן....אז כן.

27)מה האודם האהוב עלייך?
האודם האהוב עליי הוא של החברה e.l.f מסידרת matte lip color שבאופן כללי היא סידרת האודמים האהובה עליי ביותר ובעקבות המחיר הזול שלהם הזמנתי את כל הצבעים. מכולם המועדף עליי הוא הגוון tea rose  מאחר והוא גוון די טבעי אבל עדיין עם מעט צבע. הוא מתאים גם לחורף וגם לקיץ. אני הזמנתי את שלי דרך iherb.
28)מה עם ליפגלוס?
בדרך כלל ממש לא! אני לא אוהבת את התחושה על השפתיים ואני לא אוהבת ממש את המראה המבריק(I'm a matte kind of girl). היחיד שבשימוש חוזר אצלי הוא של חברת lipfusion והוא ליפגלוס שעושה פלמפינג(לצערי) מסידרת infatuation בגוון in the flesh שהוא גוון ניוד ורדרד (בד"כ שמה אותו מעל אודם אחר וככה הוא ממזער את הפלמפינג והעקצוץ). אני לא יודעת איפה ניתן לרכוש אותו מאחר וקיבלתי אותו במתנה ואם מישהי יודעת איפה ניתן להשיג אותו שתעדכן אותי, אני אשמח לדעת.
29)מה הסומק האהוב עלייך?
אם אתן עוקבות אחר הבלוג זה לא יבוא לכן בהפתעה כתבתי עליו גם בפוסט להעלת מודעות למלחמה בסרטן השד וגם בפוסט שעוסק במומלצים ללקיחה לדרך וזהו הסומק Pink rose(גוון 020) של רימל. זהו סומק שנותן מראה של הסמקה טבעית והוא הולך עם הכל והוא יתאים לכולן.
30)האם את הולכת לאאוטלטים?
לא...כי לא יצא לי. אני מתכננת לעשות יום כיף עם חברה טובה שלי(הסושי שלי) וללכת לאלקליל ברמת החייל בתל אביב שהיא חנות שמחזיקה עודפים של מאק,אסתי לאודר ועוד.

31)האם שקלת ללמוד איפור?
כן ואני כרגע לומדת איפור בירין שחף. :)

32)האם את קלמזית כשאת מתאפרת?
זה מצחיק...אני קלמזית בהכל חוץ מאיפור. איפור זה כמו תרפיה בשבילי ולכן אני מאוד רגועה ושקועה כשאני מתאפרת. אני מניחה שבגלל זה אני ממש לא קלמזית באיפור...כל השאר..מאוד!

33)מה פשע האיפור שאת הכי שונאת?
ובכן..לא בדיוק שונאת ולא הייתי קוראת לזה פשע כי אף אחד לא מת. אבל אני מניחה שהשפתי פנינה...אלו שהולכות עם תוחם שפתיים מאוד קהה ואודם מאוד בהיר. בנוסף ריסים שמאוד מודבקות אחת לשניה סטייל עכביש..

34)האם את אוהבת איפור צבעוני או נטרלי(טבעי)?
גם וגם..לכל דבר יש את המקום שלו והזמן שלו.. ואני אוהבת לפעמים את זה ולפעמים את זה....

35)איזו סלבריטי מבחינתך מאופרת תמיד טוב?
אין דבר כזה תמיד... אבל בד"כ אני מאוד אוהבת את הסגנון של קלי אוסבורן וגם את הסגנון של ג'ניפר לופז...

36)אם את חייבת לצאת, מה יהיה המוצר ה-1 שלא תוותרי עליו?
מבחינה כללית קרם פנים.. אבל אם מדובר רק על איפור אז אני לא אוותר על מסקרה.

37)האם את יכולה לצאת מהבית בלי להתאפר?
כן אבל משתדלת שלא. בד"כ אם אני לא מאופרת או שזה בגלל שאני לא מרגישה טוב ואני תשושה או בגלל שיש לי אירוע בערב ואני משתדלת לא להתאפר כשיש לי אירוע כדי לא לגרות את העור יותר מדי עם הסרת האיפור.

38)האם את חושבת שאת נראית טוב בלי איפור?
לפעמים כן ולפעמים לא. בד"כ לא כי אני רגילה.. אבל תמיד יש את הרגע הזה שאני מתעוררת בבוקר ומסתכלת במראה ואני אומרת לעצמי "וואו..את יפה בלי איפור" ואז משהו קורה ואני מרגישה את הצורך להתאפר לפני שאני יוצאת לעולם.

39)מה לדעתך ליין האיפור הטוב ביותר?
זה ממש קשה לענות על זה... יש תמיד עוד ליין ועוד ליין. אני לא זוכרת את כולם ואני לא עוקבת אחרי כולם כי זה מתיש.
אני אוהבת את כל הליינים של החגים בעיקר בגלל האריזות(יש לי אהבה ומשיכה לאריזות יפות).

ולסיום...
40)מה דעתך על איפור בכללי?
באמת???יש לי בלוג שמדבר על איפור, אני לומדת איפור ויש לי אוסף שמתחרה במשביר לצרכן... אז אני כנראה נגד ושונאת איפור! חחחח
אני בעד.. זו דרך טובה לתת פוש למה שקיים. לא חייב להיות כמוני וללכת על הכל ועם הכל אבל משהו שיעניק צבע וידגיש את מה שכבר קיים.. מה רע?


אז מה אתן אומרות???? איך אתן עונות על השאלות האלו??
מקווה שתעשו את הטאג ותשתפו אותי....
אני אשמח שתרשמו לקבלת עדכונים של הבלוג....
ועד לפעם הבאה...הרבה בריאות!
XOXO,
ED.