אז אומרים שהעיניים הן החלון לנשמה וזה באמת נכון, אבל לא תמיד אנחנו רוצות שכל תשומת הלב תלך לעיניים, לפעמים אנחנו רוצות שיסתכלו גם על איזורים אחרים בפנים שלנו כמו השפתיים.
אז זה הפוסט האחרון לרגל הולנטיינז והוא מתמקד בעיניים זוהרות אבל די נקיות כי הפעם- הכל סביב השפתיים. אז קבלו את ההמלצות שלי להשגת שפתיים נחשקות וברות נישוק.

*מדריך איפור נמצא למטה...*

אז קודם כל, מומלץ בבוקר לפני המאורע הגדול לעשות פילינג לשפתיים. כמו שציינתי בפוסט אודות שיגרת טיפוח עור הפנים שלי (לקריאה) יש הרבה חברות שמוכרות כל מני סוגים של אקספוליאטורים שונים שמיועדים לשפתיים. באופן אישי, בגלל כל האלרגיות שלי, אני מייצרת את הפילינג שפתיים שלי בבית בצורה מאוד פשוטה- מערבבת וזלין וסוכר דמררה(סוכר גבישי) ובכך מקבלת פילינג שפתיים זול ושימושי.
בעזרת האצבע אני מורחת אותו על השפתיים ומשפשפת בעדינות על מנת להסיר את כל העור המת ואת כל השכבות היבשות(עד כמה שניתן).
ממליצה לעשות את הפילינג בבוקר. אתן לא רוצות להגיע לנשיקה ולגלות שהשפתיים מגרדות וכואבות(לרגישות..)

אחרי שדאגנו להוריד מהשפתיים את כל מה שלא כיף שיש עליהם הן בדרך כלל קצת רגישות ולכן השלב הבא הוא להרגיע את השפתיים עם לחות ובכך גם לדאוג שיהיו נעימות לנישוק. אני בדרך כלל פונה לכמה חברים. אם זה למהלך היום ואני לא מתאפרת אני אשים את הליפ טינט של ללין כדי גם לקבל לחות וגם מעט צבע לשפתיים. אם הפילינג בוצע ממש בסמוך לזמן ההתארגנות אני פונה לפצצה המיטבית, הליפ באלם של חברת Hurraw, מאחר והוא הטוב ביותר לדעתי מבחינת נתינת לחות טובה לשפתיים. אם אני לא יוצאת מהבית במהלך היום או שאני לפני כניסה למיטה כי החלטתי להכין את השפתיים ביום לפני אני שמה את אחת המשחות הטיפוליות של חברת לייף, הן נהדרות ועושות טיפול 10,000 לשפתיים אבל הן לבנות ומשחתיות ולכן אני לא אוהבת להסתובב איתן מחוץ לכותלי הבית.

מסביב לשעון: ליפ טינט של ללין בגוון Roseberry
משחת שפתיים טיפולית של חברת לייף
/ ליפ באלם של חברת Hurraw בתוספת earl grey /
ליפ באם פרופוליס טיפולי בניחוח דבש של חברת לייף.
אז עכשיו השפתיים מוכנות והגיע הזמן להתחיל להתארגן.. בחרנו אאוטפיט וסידרנו את השיער.. נשאר רק להתאפר.
הפעם הלכתי על מראה עיניים עדין ואודם שמושך את כל תשומת הלב אל השפתיים. היי, לא סתם עשינו הכנה מטורפת!

*כל הצלליות בפוסט הן של חברת Mac אלא אם צויין אחרת.*

כרגיל..התחלתי עם הפיינטפוט בגוון Soft Ochre על העפעף, מקו הריסים ועד לעצם הגבה כדי לשמש כבסיס לצלליות שיבואו מאוחר יותר.

בשלב הבא, בעזרת מברשת פלאפית, הרמתי מהצללית Soft Brown וטשטשתי אותה בכפל העליון על מנת לקבל מעבר נוח לתוך עצם הגבה.

  

לאחר מכן, עם מברשת טשטושים קטנה, הרמתי מהצללית Cork וטשטשתי אותה לתוך הכפל על מנת לתת לעין קצת יותר עומק ותלת מיימד. הצללית לא נועדה להיות בולטת מדי אלא רק להעניק עומק לעין.


בזווית החיצונית הנחתי את הצללית Desert. הסיבה שהנחתי אותה בשלב הזה היא שהצללית הבאה היא פיגמנט כמו כן הצללית הזו נועדה רק להכהות מעט את הזווית החיצונית ולא רציתי אותה יותר מדי נוכחת.

עכשיו עוברים למה שנותן לעיניים קצת ייחוד(כי לא משנה מה, העיניים הן עדיין פרט מאוד חשוב). בעזרת מברשת שטוחה ודחוסה הרמתי מהפיגמנט Tan וזאת לאחרת שהרטבתי את המברת עם מעט Fix+. את הצללית הנחתי על כל העפעף תוך שאני עולה על הצללית Desert.
בזווית הפנימית הנחתי פיגמנט נוסף, הפעם בגוון Whisper Pink. גם הפעם הרטבתי תחילה את המברשת בעזרת Fix+. השימוש במברשת רטובה מאפשרת לפיגמנט להיות יותר נוצץ ומטאלי ואפילו להוציא את מלוא הגוון שלו.
בנוסף תחמתי את קו הריסים התחתון בעזרת הצללית Desert תוך שאני מטשטשת אותה למעלה לתוך הזווית החיצונית ומעט לתוך הכפל.


השלב האחרון של העיניים הוא לתחום את קו הריסים העליון ולכך השתמשתי בסופר ליינר של חברת לוריאל. אני השתמשתי בשחור אבל ניתן להשתמש גם בחום על מנת לקבל מראה קצת יותר רך. הסיבה שהשתמשתי בסופר ליינר של לוריאל היא הנוחות שהוא מעניק בזמן יצירת קו מאוד מאוד דק.
לאחר מכן השתמשתי במסקרה Wings גם היא של חברת לוריאל. ניתן להדביק ריסים,הפעם החלטתי שלא, אבל במידה והחלטתן שכן אני ממליצה להדביק ריסים בודדים על מנת לקבל מראה רך יותר.


וזו התוצאה הסופית...
אז סיימנו עם העיניים והגיע הזמן לפנות לחלק לשמו התכנסנו כאן...השפתיים.
אני בדרך כלל תוחמת את השפתיים(למרות שהפעם לא עשיתי זאת) כדי למנוע נזילה של האודם לקמטוטים הקטנים שיש לכולנו. לא משנה על איזה גוון אודם הלכנו, אני ממליצה לתחום את השפתיים ולמלא אותן בעזרת עפרון שפתיים. כך גם לא תהיה נזילה של האודם(ואם כן אז מזערית) וגם אחרי אכילה ושתיה, כשהאודם יתחיל לדהות, המצב יראה פחות נורא. כמובן שהאודם והעפרון צריכים להיות כמה שיותר קרובים אחד לשני מבחינת הגוון(אלא אם החלטתן ללכת על מראה ל Ombr'e).

מלמעלה בכיוון השעון:
מייבלין Color sensational בגוון 547 Pleasure Me Red
 / NYX- 838 Purple Rain / Mac-Talk That Talk 
מייבלין Color sensational בגוון 132 Sweet Pink

המלצה שלי, כדי להמנע "מדימום" של האודם וגם כדי לשמור על הלוק אחרי האוכל והנשיקות, ללכת על אודם עמיד שלא ירד גם אם ינסו לנתק לכן את השפתיים מהפנים. במקרה כזה כדאי להשתמש במברשת שפתיים(וגם אם הלכתן על צבע כהה אפילו אם לא עמיד) כדי לקבל מראה מדויק.קשה מאוד להסיר אודם עמיד אחרי שהתקבע. במידה ויצאתן מהקוים קחו מברשת שפתיים נקיה עם מעט קונסילר ונקו בעדינות מסביב לשפתיים, כך גם תקבלו קו חד יותר.

מלמעלה בסיבוב השעון: Bourjois-Velvet 05
/ Lime Crime- Red Velvet /
Bourjois-Velvet 08 / Bourjois-Velvet 07
/ Lime Crime-Wicked 

מברשת לבנה-קרליין מספר 06 / מברשת שחורה- Morphe B44
הפעם השתמשתי באודם לא עמיד של חברת Mac בגוון Diva. מדובר על גוון בורדו עמוק. מכיוון שהוא לא עמיד החלטתי לקבע אותו באמצעות פודרה בתפזורת. לשם כך השתמשתי בפודרה של חברת סופטאץ' בגוון  שמתאים לכולן. אחרי שמורחים את האודם בעזרת מברשת קטנה או הפף שמים מהפודרה על השפתיים ובעזרת האצבע מטשטשים שאריות. בשיטה זו ניתן לקבע כל אודם, אפילו לא עמיד ובכך להאריך את העמידות. בנוסף על ידי הוספת הפודרה גם מקבלים מראה מט וגם מבטלים את הדביקות והחלקלקות של האודם.


וזו התוצאה הסופית...

עכשיו יש לכן שפתיים מוכנות לנשיקות ואהבה....
שיהיה לכן ולנטיינז מדהים ומלא באהבה.
בשבוע הבא לא יעלה פוסט במוצאי שבת מכיוון שזה יום ההולדת שלי ולא אהיה פנויה. אני מקווה להעלות פוסט ביום ראשון או שני. תרשמו לקבלת עדכונים במייל כדי לדעת כשיעלה הפוסט.
בנוסף אשמח לדעת איזה מהלוקים לולנטיינז הכי אהבתן מבין השלושה כדי שאדע איך להתאפר לחגיגות..
אוהבת המונים.
xoxo
ED